Сценарій бібліотечного уроку-тренінгу "Сім наших Я"

/Files/images/я.jpg

Мета: через тренінгові вправи поглибити і узагальнити знання учнів про мораль, моральність, моральні цінності і якості; допомогти усвідомити основні правила поведінки в суспільстві; формувати навички отримання необхідних знань через роботу в групах; виховувати повагу один до одного і до оточуючих, усвідомлення того, що людина є носієм загальноприйнятих моральних традицій як в своїй родині, так і в суспільстві.

Обладнання: цифровий фотоапарат.

Роздатковий матеріал: роздруковані правила поведінки під час проведення тренінгу, назви рис характеру людини; розрізані листівки для формування учнів у групи; книги, для опрацювання теоретичного матеріалу; флаєри.

ХІД ТРЕНІНГУ

Вступна частина

Вступне слово бібліотекаря.

Формування правил поведінки під час тренінгу.

(учні за допомогою бібліотекаря формують правила поведінки під час тренінгу і закріплюють їх на стенді)

Очікування.

(учні на клейких папірцях пишуть свої очікування від тренінгу і прикріплюють їх на раніше підготованому кораблику)

Знайомство.

(учні сідають в коло, по черзі називають своє ім’я і розповідають про те, що вони найкраще вміють робити)

Основна частина

Розподіл на групи.

(учні складають частини листівок, які вони вибрали перед початком тренінгу, формуючись у чотири групи)

Опрацювання теоретичного матеріалу.

(групи отримують роздруковані завдання, які вони опрацьовують за допомогою розданих книг)

Презентація результатів роботи.

(опрацювавши теоретичний матеріал, представники від кожної групи презентують іншим учням результати проведеної роботи, розкриваючи кожен своє питання)

Фізкультхвилинка «Рибки в морі».

(бібліотекар показує учням певні фігури, які вони повторюють)

- А рыбки в море плавают вот так…

- Волна морская двигается так…

- Птицы покоряют высоту…

- А мы с тобою видим красоту…

- А рыбки в море плавают вот так…

- Волна морская двигается так…

- Жемчужина, что в ракушке живет…

- И вместе с нами песенку поёт…

Рефлексія

Узагальнення результатів проведеної роботи.

(бібліотекар разом з учнями за результатами проведеної роботи називають риси характеру людини з високими моральними якостями)

Обговорення очікувань.

(учні на клейких папірцях іншого кольору пишуть, чи з користю вони провели час і закріплюють їх на стенді)

Вільний мікрофон.

(учні висловлюють своє ставлення до проблеми, яка обговорювалася під час тренінгу)

Заключна частина

Заключне слово бібліотекаря.

Використана література:

Бушелева Б.В. Поговорим о воспитанности: Кн. для подростков.— М.: Просвещение, 1980.— 192с., ил.

Ягодинский В.Н. Наш етикет.— М.: Мол. гвардия, 1988.— 238[2]с., ил.

Малахов В.А. Етика: Курс лекцій: Навч. посібник.— К.: Либідь, 1996.— 304с.

Безруких М.М. Я и другие Я, или Правила поведения для всех.— М.: Политиздат, 1991.— 317 с.:, ил.

Інтернет ресурси:

myronivka-sv.edukit.kr.ua/.../Гарасько%20Н.І.

http://teacher.at.ua/publ/bibliotechnij_urok_znajomstvo_z_dovidkovoju_literaturoju/21-1-0-11324

http://zgurovkarmk.ucoz.ua/publ/informacijno_bibliotechnij_resurs/urok_podorozh_urok_podorozh_mandrivka_u_svit_dovidkovoji_literaturi_urok_podorozh_mandrivka_u_svit_dovidkovoji_literaturi/30-1-0-30

rivne.libr.rv.ua/kvasuliv/werh/dovliter.doc

Кiлькiсть переглядiв: 116